I 2020, midt under pandemien, fant vi oss på en strand i Drøbak. Med bølgesuset som bakgrunnsmusikk og tanken på livet etter bachelorgraden, oppsto en idé: "Hvorfor ikke starte noe eget?" Etter omfattende forskning og planlegging fra A til Å, bestemte vi oss for å spesialisere oss på webdesign og utvikling.
Meso Digital ble grunnlagt i 2021, og Drøbak, den sjarmerende badebyen, ble startpunktet for vår reise. Byens identitet og sjel ble noe vi ønsket å bære med oss videre. Vi hadde en klar filosofi: Hver dag er 1440 minutter, og hvert minutt er en mulighet til å skape noe nytt, sette et inntrykk og strebe etter å bli en bedre versjon av seg selv.
I 2022 etablerte vi oss i Oslo sentrum, før vi i 2023 flyttet til Mesh Community og VIA House of Oslo. I starten leverte Meso Digital eksterne konsulenter til andre byråer for å optimalisere bedriftene deres. Men etter hvert har vi innsett verdien av å gjøre de fleste prosjektene internt for å sikre både kvalitet og integritet
i arbeidet vi leverer.
Vår visjon og misjon har alltid vært åpenhet, god kundeservice og profesjonelt arbeid. Dette gjenspeiles i alt vi gjør. Med disse byggeklossene har vi skapt en kultur hvor alle skal føle seg verdsatt, og trives på jobben. Vi mener at ingen skal grue seg til å dra på jobb. Hos oss legges det til rette for et kreativt miljø hvor hver enkelt ansatt får muligheten til å skinne.
Teamet vårt består av dyktige fagfolk med variert kompetanse. Vi prioriterer å bygge langsiktige kunderelasjoner og gi personlig støtte for å hjelpe kundene våre med å nå sine mål. Vi holder oss kontinuerlig oppdatert på trender og utvikling i bransjen, og er dedikerte til å levere kvalitetsarbeid for våre kunder.
Benjamin er en dyktig digital markedsfører og har et fokus på strategi rundt alt han gjør. Han har flere års erfaring innen digital markedsføring som PPC spesialist, og har god erfaring med bedriftsutvikling. Han har en sterk forståelse for digitale plattformer, verktøy og følger alltid med på trender. Benjamin har også et godt øye for detaljer og leverer alltid høy kvalitet i det han driver med, i tillegg er han selverklært amatør-snekker.
Dere kan ha en dedikert person eller et team som er ansvarlig for å oppdatere nettsiden regelmessig, eller engasjere en ekstern part til å håndtere oppdateringer og vedlikehold av nettsiden.
Returpolitikken i nettbutikken din bør være klar og rettferdig. Byrået kan gi råd om standard returpolitikk som følges i bransjen, men endelig beslutning vil avhenge av din forretningsmodell.
For å øke synligheten og tilstedeværelsen på nett, nå ut til flere kunder, og styrke merkevaren din. Med Meso Digital vil du få en nettside som er designet, utviklet, og vedlikeholdt av eksperter som sikrer at nettsiden din er oppe og går 24/7.
Våre priser varierer vanligvis fra 30.000kr* til rundt 120.000kr*, avhengig av kompleksiteten, designkrav, og spesifikke funksjoner du trenger.
Ja, en kalenderfunksjon eller en event-seksjon på nettsiden kan hjelpe med å organisere og dele informasjon om kommende arrangementer og møter.
Kvalitetskontroll av produkter er ditt ansvar som eier av nettbutikken. Byrået kan imidlertid hjelpe med å utvikle systemer for å spore og administrere produktinformasjon og kundetilbakemeldinger.
Vår driftskostnad består hovedsaklig av 3 ting. 1. Serverleie: Nettsiden trenger et sted å bo slik at den er lett tilgjengelig for nettleseren til kundene deres. Dette gjør vi hos Amazon sine servere som er super pålitelige og trygge. 2. Publiseringssystem: I tillegg kreves det er skreddersydd publiseringssystem som tilrettelegger for at du enkelt kan redigere og publisere innhold selv ved senere anledning. Uten et publiseringssystem vil bare selve kildekoden lastes opp på en server, som vil være utrolig utilgjengelig for de aller fleste. 3. Support, vedlikehold og optimalisering: Vi står for generell drift av nettstedet, samtidig som vi alltid er tilgjengelig dersom dere skulle trenge noe hjelp. Vi tar også en rutinesjekk av nettstedets ytelse hver 2.måned!
SEO handler om å optimalisere nettstedet ditt for søkemotorer slik at nettstedet ditt vises høyt i søkeresultatene. Dette kan inkludere optimalisering av nettstedets innhold, teknisk SEO, og å bygge kvalitetslenker til nettstedet ditt.
Nettsidene vi lager hos Meso Digital er moderne og kompatible med de fleste populære nettlesere. Vi sørger for at design og funksjonalitet fungerer sømløst på tvers av nettlesere.
Med Meso Digital kan du være trygg på at vi er der for deg. Vi sørger for at nettsiden din er oppe og går 24/7, og vi vil raskt adressere og løse eventuelle problemer som måtte oppstå.
Digitale skjemaer kan integreres direkte på nettsiden, med automatiske varsler til ansvarlige personer når en ny søknad er innsendt.
Byrået kan implementere funksjoner for å samle og vise kundeanmeldelser, samt utvikle markedsføringsstrategier for å fremme positive anmeldelser og kundetilfredshet.
Organisk markedsføring refererer til alle aktivitetene som brukes til å bygge en tilstedeværelse online på en naturlig måte, for eksempel å publisere innhold på bloggen din eller engasjere deg med følgere på sosiale medier. Betalt markedsføring refererer til annonser du betaler for, for eksempel Google Ads eller Facebook-annonser. Organisk markedsføring er definert som alle aktivitetene som brukes til å bygge en tilstedeværelse på nettet med "kostnadsfrie" metoder, dette kan være å publisere innhold på nettsiden din eller på sosiale medier. Betalt markedsføring refererer til annonser du betaler for, for eksempel Google Ads eller Facebook-annonser.
Ved å følge beste praksis for brukervennlighet og tilgjengelighet, som enkel navigasjon, tydelige CTA-knapper, og tilgjengelighetsfunksjoner for de med spesielle behov, kan nettsiden gjøres brukervennlig og tilgjengelig.
Rabatter og incentiver kan være en del av avtalen du forhandler med byrået. Det er viktig å diskutere dette tidlig i prosessen for å forstå hva som kan tilbys.
Vi anbefaler plattformer som Webflow og Shopify for CMS. De er brukervennlige, kraftige, og gjør det enkelt for deg å håndtere innholdet på din nettside eller nettbutikk.
Vi bruker som regel 1-5 uker på å lage nettsider, avhengig av kompleksiteten, designpreferanser, og tilbakemeldinger fra deg.
Ja, for nettbutikker bruker vi Shopify som plattform. Det gjør det enkelt for deg som kunde å ta over nettbutikken ved lansering.
Ved å integrere analyseverktøy som Google Analytics, kan dere måle trafikk, engasjement, og andre viktige nettstedsmetrikker for å forstå hvordan beboerne interagerer med nettsiden og identifisere områder for forbedring.
Byrået bør følge beste praksis for nettsikkerhet for å sikre at nettbutikken din er beskyttet mot trusler. Dette inkluderer bruk av HTTPS, sikker betalingsbehandling, og regelmessige sikkerhetsoppdateringer.
Gjennom en dedikert nyhetsseksjon eller en blogg på nettsiden kan dere dele viktig informasjon med beboerne. Det kan også settes opp automatiske e-postvarsler for nye innlegg.
Informasjon om virksomheten, mål med nettsiden, logo, eventuelt innhold (tekst, bilder), og spesifikke designpreferanser.
Svaret på dette vil variere basert på omfanget av prosjektet og byråets tidsplan. Det er viktig å diskutere frister og forventet lanseringsdato med byrået før arbeidet starter.
Betalt annonsering er markedsføringsmetode hvor du betaler for å vises i din side på sosiale medier eller søkemotorer. Her kan man velge bestemte søkeord kundene søker etter for å finne tjenester som dine. Vi hjelper å sette opp en minimums kampanje på 3 måneder, hvor du garantert vil få enorm med besøk på nettsiden, og så klart nye kunder. Om man får kunder eller ei baseres på hvor gode annonsene er satt opp og hvor mottakelig nettstedet ditt er for å få konvertert brukerne til kunder.
Byrået kan integrere funksjoner for kundevurderinger og tilbakemeldinger i nettbutikken din. Dette vil tillate kundene å gi tilbakemelding på produkter og tjenester, og hjelpe deg med å forbedre din online butikk.
Ja, vi lager alltid nettsider som er responsivt designet for alle skjermstørrelser. Det betyr at nettsiden din vil se flott ut og fungere perfekt på mobiltelefoner, nettbrett, og datamaskiner.
Vi tilbyr markedsføringstjenester spesifikt for nettsidene vi lager. Dette gir oss en unik fordel da vi kjenner nettsidens struktur og kan tilpasse den for å øke konverteringer, enten det er skjemainnsendinger eller salg av produkter.
Digital markedsføring omhandler bedrifters digital aktivitet som brukes til å markedsføre bedriften. Dette inkludererer sosiale medier, e-postmarkedsføring, innholdsproduksjon, søkemotoroptimalisering (SEO) og søkemotormarkedsføring (SEM). Det er viktig fordi det gir deg muligheten til å nå en større målgruppe, øke bevisstheten om merkevaren din, og øke sjansene for å konvertere potensielle kunder til faktiske kunder.
En landingsside er en side på nettstedet ditt som er designet for å konvertere besøkende til handling, for eksempel å registrere seg for et nyhetsbrev eller kjøpe et produkt. Landingssiden bør være målrettet og ha et tydelig og relevant budskap og en tydelig handlingsoppfordring (CTA).
Absolutt! Et webutviklingsbyrå kan skreddersy design og funksjonalitet på nettsiden for å reflektere fellesskapets unike identitet og behov.
Det avhenger av målgruppen din. Hvis målgruppen din er unge voksne, er Instagram og TikTok gode alternativer. Hvis målgruppen din er eldre, kan Facebook og LinkedIn være mer passende.
Vi sørger for at nettsiden din er optimal og sikker. Med regelmessig vedlikehold hver 2. måned sørger vi for at alt er oppdatert og fungerer som det skal.
Ja, vi bruker ofte plattformer som Webflow og Shopify fordi de gjør det enkelt for deg som kunde å ta over nettsiden eller nettbutikken etter lansering.
Ja, en sikker portal kan settes opp der styret og beboerne kan kommunisere digitalt. Dette krever robuste sikkerhetstiltak for å beskytte personvernet og dataintegriteten.
Dette spørsmålet er mer relevant for deg som eier av nettbutikken. Byrået vil hjelpe deg med å sette opp en plattform der du kan selge dine produkter.
Det er mange betalingsløsninger tilgjengelige som kan integreres i nettbutikken din, inkludert populære alternativer som PayPal, Stripe, og Vipps. Valget av betalingsløsning vil avhenge av dine spesifikke behov og byråets anbefalinger.
Ja, vi tilbyr vedlikehold av nettsiden hver 2. måned for å sikre at alt er optimalt. I tillegg får du som kunde 1 time kostnadsfri support hver måned. Eventuell ytterligere support koster 1.500kr eks mva pr time.
Ja, funksjoner som automatisert PDF-generering, online booking, og digitale godkjenningsprosesser kan hjelpe med å automatisere administrative oppgaver.
Sikkerhetsprotokoller som SSL-sertifikater, sterke passordpolicyer, og regelmessige sikkerhetsoppdateringer er kritiske for å beskytte nettsiden mot uautorisert tilgang og datainnbrudd.
Byråets erfaring og tidligere prosjekter kan gi innsikt i deres evne til å levere en vellykket nettbutikk. Det er viktig å diskutere byråets erfaring og se på deres tidligere arbeid før du tar en beslutning.
E-postmarkedsføring er en markedsføringsmetode som er sender e-poster til en liste over abonnenter. Det kan omfatte nyhetsbrev, salgsfremmende tilbud, invitasjoner til arrangementer og mer.
Kom i kontakt og fortell oss hvordan vi kan hjelpe.